top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 220


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

غرق در اندیشه ات سوار تاکسی شدم

چند سکه ای به راننده دادم ، بابت کرایه دو نفر!!!

بی آنکه بدانم تنهایم...



نظرات شما عزیزان:

بارانه
ساعت13:51---8 آذر 1391
تلافی میکنی...
من که گفتم باهات اینجا میحرفم...همین کار رو هم دارم میکنم...
چقدر بده که کسی درکت نکنه........
واقعا بهم بد گذشت...از بغض خفه شده بودم........
من همیشه تنها بودم و هستم.....همیشه...


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت10:49---8 آذر 1391
سلام داداش حبیب...

بیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com